Serviceorienteret og engageret kontor-/ regnskabsassistent 20 timer ugentligt, søges til Holbæk Marina, Dragerup Vig, med tiltrædelse hurtigst muligt.

Vi tilbyder:

Et afvekslende job med personlig og telefonisk kontakt med mange mennesker samt løsning af konkrete opgaver. Vi har gode arbejdsforhold med en god pensionsordning og sundheds-forsikring.

Løn og ansættelsesforhold samt daglig arbejdstid efter aftale.

Daglige arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

  • Bogføring
  • Fakturering af havnens ydelser og betaling af fakturaer
  • Lønregnskab, indberetninger m.v.
  • Besvarelse af telefonopkald og mails samt personlig ekspedition af havnens brugere
  • Implementering og løbende ajourføring af havneadministrationssystem
  • Vedligeholdelse af hjemmeside mv.

Dine kvalifikationer:

Du får en arbejdsdag, hvor det at kunne holde mange bolde i luften er en forudsætning. Vi forventer, at du

  • er serviceminded og kan arbejde selvstændigt
  • kan arbejde med Microsoft Dynamics C5 (offline), men vi skifter til nyt økonomisystem (e-conomic) d.1.01.2022
  • kan arbejde struktureret og evner at huske vigtige detaljer i en tempofyldt og afvekslende hverdag
  • kan trives med mange bolde i luften og mange faste deadlines
  • kan formulere dig godt på dansk
  • er en rutineret bruger af Microsoft Office pakken, herunder Word og Excel. Kendskab til Access er en fordel.
  • er omstillingsparat.

Vil du høre mere om jobbet, kan du kontakte havnekontoret i telefontiden tirsdag – fredag kl.12.00-14.00               

Er du interesseret, så send din ansøgning med CV til hla@holbaekmarina.dk

Samtaler afholdes løbende.

Holbæk Marina

Telefon:
59438877

Email:
kontor@holbaekmarina.dk

Havnekontoret
Holbæk Marina, Dragerup Vig
Strandmøllevej 249
4300 Holbæk
CVR. 54691017

Akuttelefon:
59438877 tast 1