Henry uddyber
Vadestedet
Dybder jolle
Klubindgang
Oversvømmelse
Jollebro
bro
Bognæs

Sti

Indlæg fra formanden

Indlæg fra formanden

Oprensning af havnen.

Kære bådejere.
Som nogle har bemærket, har rederiet Høj fra Horsens været i vores havn og oprenset ca. 600 kubikmeter. Det var den mængde mudder vi kunne få fjernet i denne omgang.
Den store sten, som ikke alle troede var der, er fundet og ligger nu i deponi på Ny Hage. Så nu er der rolig sejlads mellem bro 12 og 13.
Bestyrelsen ønsker alle en rigtig god sejler sommer. Steen Knudsen

Lukkedage på Havnekontoret.

Grundet sommerferie er havnekontoret lukket for ekspedition fredag d. 16. juni + onsdag d. 21. juni kl. 12-16. 
Havnefogeden har telefontid fra kl. 8-9.


Optagning af store både i 2017

4.5.2017
Læs mere…

Arbejdstider 2017 - revideret APR 2017

27.4.2017
Læs mere…

I dag 115

I går 103

Uge 115

Måned 3060

Alle 92302

Currently are 10 guests and no members online

Holbæk Marina var 3.3.2011 vært for 65 havnefogeder m.fl.

 

Havnefogeder_3.3.2011

 

Havne på Øst- og Nordsjælland har et samarbejde gennem det der kaldes "Den udvidede Øresundskreds".

Der afholdes møde en gang om året.

 

Den 3.3.2011 var Holbæk Marina vært for ialt 65 deltagere, hovedsageligt havnefogeder og -assistenter fra de tilsluttede 55 havne.

Jeg gav en orientering om Holbæk og historien bag marinaen og klubberne her.

Herudover var der orientering om miljømæssige krav m.v. til oprensning/uddybning af havne. Vi satser på en oprensning af marinaen sen efterår i år. Oprensning er uddybning til de i havneskitsen angivne dybder.

 

Der var også en orientering om trådløst internetforbindelse, som vi fra ca. 1.4.2011 vil stille gratis til rådighed for havnens brugere og gæster. Specielt er der i forbindelse med anti-terror lovgivningen visse logningskrav, vi skal overholde.

 

Udover anførte emner fik vi en orientering fra Farvandsvæsenet samt et foredrag om konflikthåndtering.

 

Mødet startede med morgenmad kl. 08.45 og sluttede ca. 15.00. Under frokosten samt i pauserne var der rig lejlighed til at udveksle erfaringer mellem havnene.

 

Under ½ times rundvisning i vor marina fik vi megen ros for det udførte arbejde - specielt var det vanskeligt for gæsterne at forstå, at havnefoged og assistent (Jørgen og Michael) alene kunne klare arbejdet i marken. Vi kunne så orientere om alle vore frivillige, der giver en stor hjælpende hånd i dagligdagen samt om vort system med arbejdshold.

 

Jeg vil her sende en tak til klubberne for lån af klublokalerne samt i særdeleshed en stor tak til SH Kabysudvalg (Egon, Holger og Svend Aage) for den fremragende betjening dagen igennem.

 

Kabysudvalg_600_x_450

 

Kabysudvalget 3.3.2011: Fra venstre Svend Aage, Egon og Holger

 

Jens Erik  

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Når du besøger vores hjemmeside, accepterer du automatisk vores brug af Cookies.