Henry uddyber
Vadestedet
Dybder jolle
Klubindgang
Oversvømmelse
Jollebro
bro
Bognæs

Sti

Dykkere i Marinaen

17-07-2019
Læs mere…

Bimåler skal være synlig.

16-07-2019
Læs mere…

Ekstraordinær Havneforsamling 2019

11-07-2019
Læs mere…

Hærværk på parkeret bil

04-07-2019
Læs mere…

Lukkedage i ekspeditionen

 

 

Fredag den 19. juli kl. 12 - 16

Onsdag den 14. august kl. 12 - 16

Onsdag den 21. august kl. 12 - 16

Fredag den 30. august kl. 12 - 16

 

I uge 29, 15. - 19. juli er der ingen ekspedition ml. kl. 8 - 9
samt ingen kørsel med traveliftene.

 

Venlig hilsen

Havnekontoret

I dag 58

I går 133

Uge 191

Måned 2510

Alle 170229

Currently are 67 guests and no members online

1.2.2015
Som tidligere nævnt besluttede marinaens bestyrelse, at det var hensigtsmæssigt at have to kontorfunktionærer (nedsat tid) ansat, så kontoret også ved længerevarende sygdom/fravær af kontorfunktionær var i stand til at yde den nødvendige service til anpartshavere, havnefoged m. fl.
Denne beslutning indebar, at vi var nødt til at nedsætte Annas arbejdstid fra 30 til 20 timer ugentligt, varslet pr. 1.7.2015.
Anna har nu fundet et andet job (fuldtids og tæt på bopæl), hvorfor hun pr. 1.3.2015 ophører med at arbejde i Holbæk Marina.
Anna og buket reduceret
Vi ønsker Anna held og lykke i det nye job med tak for de ca. 13 år, hun har varetaget marinaens interesser.
Det må forventes at tage et godt stykke tid, inden vi igen i kontorfunktionen får opbygget et tilsvarende "know-how".
.
Marinaen har jo allerede ansat Tine og skal nu finde endnu en medarbejder, der har de nødvendige kvalifikationer til at arbejde i Holbæk Marina.
.
Jens Erik
Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Når du besøger vores hjemmeside, accepterer du automatisk vores brug af Cookies.