Henry uddyber
Vadestedet
Dybder jolle
Klubindgang
Oversvømmelse
Jollebro
bro
Bognæs

Sti

Ekstraordinær Havneforsamling 2019

22-05-2019
Læs mere…

Bognæsbroen er sat op

16-05-2019
Læs mere…

Nyt tankanlæg er i drift

14-05-2019
Læs mere…

Søsætning - opdatering

09-05-2019
Læs mere…

Husk Havneforsamlingen den 30. april

26-04-2019
Læs mere…

I dag 26

I går 120

Uge 26

Måned 3020

Alle 163784

Currently are 74 guests and no members online

1.2.2015
Som tidligere nævnt besluttede marinaens bestyrelse, at det var hensigtsmæssigt at have to kontorfunktionærer (nedsat tid) ansat, så kontoret også ved længerevarende sygdom/fravær af kontorfunktionær var i stand til at yde den nødvendige service til anpartshavere, havnefoged m. fl.
Denne beslutning indebar, at vi var nødt til at nedsætte Annas arbejdstid fra 30 til 20 timer ugentligt, varslet pr. 1.7.2015.
Anna har nu fundet et andet job (fuldtids og tæt på bopæl), hvorfor hun pr. 1.3.2015 ophører med at arbejde i Holbæk Marina.
Anna og buket reduceret
Vi ønsker Anna held og lykke i det nye job med tak for de ca. 13 år, hun har varetaget marinaens interesser.
Det må forventes at tage et godt stykke tid, inden vi igen i kontorfunktionen får opbygget et tilsvarende "know-how".
.
Marinaen har jo allerede ansat Tine og skal nu finde endnu en medarbejder, der har de nødvendige kvalifikationer til at arbejde i Holbæk Marina.
.
Jens Erik
Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Når du besøger vores hjemmeside, accepterer du automatisk vores brug af Cookies.