Henry uddyber
Vadestedet
Dybder jolle
Klubindgang
Oversvømmelse
Jollebro
bro
Bognæs

Sti

Ingen vand på broerne d. 4. april om formiddagen

03-04-2020
Læs mere…

Havnekontoret er åbent lørdag den 4. april kl. 9 - 13

Kom og få opdateret det røde adgangskort.

Ny havneassistent

01-04-2020
Læs mere…

Svend Hugger Jensen er indtrådt i bestyrelsen

31-03-2020
Læs mere…

Søsætning under Covid-19

31-03-2020
Læs mere…

I dag 93

I går 115

Uge 997

Måned 601

Alle 205173

Currently are 12 guests and no members online

1.2.2015
Som tidligere nævnt besluttede marinaens bestyrelse, at det var hensigtsmæssigt at have to kontorfunktionærer (nedsat tid) ansat, så kontoret også ved længerevarende sygdom/fravær af kontorfunktionær var i stand til at yde den nødvendige service til anpartshavere, havnefoged m. fl.
Denne beslutning indebar, at vi var nødt til at nedsætte Annas arbejdstid fra 30 til 20 timer ugentligt, varslet pr. 1.7.2015.
Anna har nu fundet et andet job (fuldtids og tæt på bopæl), hvorfor hun pr. 1.3.2015 ophører med at arbejde i Holbæk Marina.
Anna og buket reduceret
Vi ønsker Anna held og lykke i det nye job med tak for de ca. 13 år, hun har varetaget marinaens interesser.
Det må forventes at tage et godt stykke tid, inden vi igen i kontorfunktionen får opbygget et tilsvarende "know-how".
.
Marinaen har jo allerede ansat Tine og skal nu finde endnu en medarbejder, der har de nødvendige kvalifikationer til at arbejde i Holbæk Marina.
.
Jens Erik
Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Når du besøger vores hjemmeside, accepterer du automatisk vores brug af Cookies.