Henry uddyber
Vadestedet
Dybder jolle
Klubindgang
Oversvømmelse
Jollebro
bro
Bognæs

Sti

Husk at forberede bådoptagelsen

31-10-2018
Læs mere…

Orientering fra bestyrelsen vedr. havnefoged

25-10-2018
Læs mere…

Kraftig vind - husk at tjekke jeres fortøjninger

23-10-2018
Læs mere…

Ny broformand Bro 3

19-10-2018
Læs mere…

Havnekontoret er lukket enkelte dage pga. ferie

18-10-2018
Læs mere…

I dag 75

I går 93

Uge 168

Måned 1256

Alle 144196

Currently are 75 guests and no members online

1.2.2015
Som tidligere nævnt besluttede marinaens bestyrelse, at det var hensigtsmæssigt at have to kontorfunktionærer (nedsat tid) ansat, så kontoret også ved længerevarende sygdom/fravær af kontorfunktionær var i stand til at yde den nødvendige service til anpartshavere, havnefoged m. fl.
Denne beslutning indebar, at vi var nødt til at nedsætte Annas arbejdstid fra 30 til 20 timer ugentligt, varslet pr. 1.7.2015.
Anna har nu fundet et andet job (fuldtids og tæt på bopæl), hvorfor hun pr. 1.3.2015 ophører med at arbejde i Holbæk Marina.
Anna og buket reduceret
Vi ønsker Anna held og lykke i det nye job med tak for de ca. 13 år, hun har varetaget marinaens interesser.
Det må forventes at tage et godt stykke tid, inden vi igen i kontorfunktionen får opbygget et tilsvarende "know-how".
.
Marinaen har jo allerede ansat Tine og skal nu finde endnu en medarbejder, der har de nødvendige kvalifikationer til at arbejde i Holbæk Marina.
.
Jens Erik
Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Når du besøger vores hjemmeside, accepterer du automatisk vores brug af Cookies.