Henry uddyber
Vadestedet
Dybder jolle
Klubindgang
Oversvømmelse
Jollebro
bro
Bognæs

Sti

Oprensning af havnen.

Kære bådejere.
Som nogle har bemærket, har rederiet Høj fra Horsens været i vores havn og oprenset ca. 600 kubikmeter. Det var den mængde mudder vi kunne få fjernet i denne omgang.
Den store sten, som ikke alle troede var der, er fundet og ligger nu i deponi på Ny Hage. Så nu er der rolig sejlads mellem bro 12 og 13.
Bestyrelsen ønsker alle en rigtig god sejler sommer. Steen Knudsen

Lukkedage på Havnekontoret.

Grundet sommerferie er havnekontoret lukket for ekspedition fredag d. 16. juni + onsdag d. 21. juni kl. 12-16. 
Havnefogeden har telefontid fra kl. 8-9.


Optagning af store både i 2017

4.5.2017
Læs mere…

Arbejdstider 2017 - revideret APR 2017

27.4.2017
Læs mere…

Dankort terminal

20.4.2017
Læs mere…

I dag 38

I går 130

Uge 552

Måned 2636

Alle 91878

Currently are 45 guests and no members online

Video fra stormen den 6.12.2013:

.

Takstblad 2017






















































2 både













 Arbejdstider er fastsat på et møde mellem havnefoged og broformænd 

..

Hvis I gerne vil arbejde på en bestemt dag - og ikke nødvendigvis, hvor broen er tilsagt - kan I kontakte havnekontoret

tidligst muligt men senest et par dage før, I ønsker at arbejde, og også før den weekend, hvor jeres bro er tilsagt.

Arbejdshold 2017 revideret 27.4.2017

.

 

Holbæk Marina, Dragerup Vig.                                                                                Januar 2016

 

VAGTINSTRUKTION

 

Vagten er etableret på frivillig basis. Marinabestyrelsen opfordrer dog alle til at møde op til gavn og glæde for helheden.

Efterfølgende vagtinstruktion er vejledende.

 

Formålet med oprettelse af vagten er

-          at forhindre indbrud, tyveri og hærværk i bådene og på bygninger på land, samt

-          at forhindre havarier på de fortøjede både i hårdt vejr.

 

Vagtmandskabet udpeges blandt de i havnen værende indskydere (se vagtplan), idet brugerne af lånepladser dog indtræder i stedet for de pågældende indskydere. I vagtperioden udpeges der 3 pladsnumre pr. døgn.

Bådejer med laveste nummer kontakter de 2 øvrige omkring fremmøde (kontakt kontoret i god tid og få oplyst navne og tlf.nr.)

Vagtpersonalet ifører sig overtrækstrøjerne med påskriften "VAGT". De ligger i vagtskuret.

 

Vagtlokalet er det lille hus til højre for indkørslen til landpladserne umiddelbart før masteskuret. Huset bedes aflåst når lokalet ikke benyttes eller det kortvarigt forlades for at rondere på området. Nøglen til lokalet er det plastikkort med chip, som alle bådejere har udleveret.

Vagten tiltrædes normalt senest ved mørkets frembrud og fratrædes ved solopgang. Erfaringerne har vist, at de fleste forsøg på indbrud og tyverier sker efter midnat.

 

Det anbefales, at man selv medbringer en lygte på vagten. Medbring også gerne en mobiltelefon.

I vagtbogen vil der være en instruks for vagten.

 

Opgaver når vagten er tiltrådt:

Flaget på det store flagspil på plænen foran Vadestedet hales ned ved solnedgang, såfremt det er hejst. Det rulles/pakkes sammen og anbringes i røret ved flagspillets fod. Flaget skal ikke bindes af flagsnoren.

Rondering på pladser og broer med passende mellemrum.

 

Bemærk:

 

Den vestlige mole er offentlig tilgængelig og alle kan færdes frit.

 

Broer, slæbested m v og den østligste mole er havnens område. Der holdes øje med eventuel uvedkommende færdsel og med personer, der udviser suspekt optræden.

 

Bådene er privat område og der kan rettes henvendelse til dem, der går ombord, såfremt de ikke er kendt af vagtmandskabet.

 

Vagten bør holde sig passiv til indskriden. I tilfælde af forsøg på indbrud, tyveri eller hærværk alarmeres politi. (tlf. 112 ).

 

Tilsyn med bådene i dårligt vejr bør foretages oppe fra broen. Er vagtholdet   fuldtalligt kan evt. ekstra sikring af fartøjerne m v foretages.

 

Fejlmeldinger dvs fejl, mangler eller andet der konstateres på området, noteres i vagtbogen. Vagtbogen kontrolleres jævnligt af pladsmanden.

Ved vagtens afslutning afsluttes vagtbogen. Vagtbogen skal forblive i lokalet, Der ryddes op og affald m v anbringes i udendørs skraldestativ. Lyset slukkes. Lokalet låses.

           

GOD VAGT!

 

Bestyrelsen

 

 

 

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Når du besøger vores hjemmeside, accepterer du automatisk vores brug af Cookies.