Henry uddyber
Vadestedet
Dybder jolle
Klubindgang
Oversvømmelse
Jollebro
bro
Bognæs

Sti

Kandidatliste/forslag til ekstraordinær havneforsamling

25-05-2018
Læs mere…

Traveliften skal repareres

25-05-2018
Læs mere…

Referat - bestyrelsesmøde

15-05-2018
Læs mere…

Ekstraordinær Havneforsamling 2018

09-05-2018
Læs mere…

Referat - Havneforsamling 2018

03-05-2018 Læs mere…

I dag 86

I går 146

Uge 754

Måned 3032

Alle 126292

Currently are 10 guests and no members online

Video fra stormen den 6.12.2013:

.





















































2 både













Arbejdshold i 2018
Havnefogeden og broformændene har nu planlagt datoerne for årets arbejdshold i 2018.
Indkaldelse til arbejdshold udsendes via mail ca. 3 uger inden arbejdsweekenden for den pågældende bro.
Bådejere, der ikke har opgivet en mailadresse, får indkaldelsen pr. brev.

 

Ved flytning af arbejdsdagen til andet arbejdshold, skal dette meddeles til havnekontoret inden datoen for det planlagte arbejdshold. Der er også mulighed for at komme en hverdag, hvilket også skal aftales med havnekontoret inden datoen for det planlagte arbejdshold.

 

På arbejdsdagen skal fremmødte bådejere selv sørge for, at de bliver krydset af som fremmødt på broformandens liste over indkaldte.

 

I ugen efter arbejdsweekenden fremsendes indbetalingskort på kr. 500,- for manglende fremmøde til de bådejere, der ikke er krydset af på broformandens liste over indkaldte.

Arbejdshold-2018 opdateret




.

 

Holbæk Marina, Dragerup Vig                                                                                                             Februar 2018

 

VAGTINSTRUKTION

 

Vagten er etableret på frivillig basis. Marinabestyrelsen og havnefogeden opfordrer dog alle til at møde op til gavn og glæde for helheden.

Efterfølgende vagtinstruktion er vejledende.

 

Formålet med oprettelse af vagten er

-          at forhindre indbrud, tyveri og hærværk i bådene og på bygninger på land, samt

-          at forhindre havarier på de fortøjede både i hårdt vejr.

 

Vagtmandskabet udpeges blandt de i havnen værende indskydere (se vagtplan). I vagtperioden udpeges der 3 pladsnumre pr. døgn.

Bådejer med laveste nummer kontakter de 2 øvrige omkring fremmøde (kontakt kontoret i god tid og få oplyst navne og tlf.nr.)

Vagtpersonalet ifører sig overtrækstrøjerne med påskriften "VAGT". De ligger i vagtskuret.

 

Vagtskuret er det lille hus til højre for indkørslen til landpladserne umiddelbart før masteskuret. Huset bedes aflåst når lokalet ikke benyttes eller det kortvarigt forlades for at rundere på området. Nøglen til lokalet er det plastikkort med chip, som alle bådejere har fået udleveret.

Vagten tiltrædes normalt senest ved mørkets frembrud og fratrædes ved solopgang. Erfaringerne har vist, at de fleste forsøg på indbrud og tyverier sker efter midnat.

 

Det anbefales, at man selv medbringer en lygte på vagten. Medbring også gerne en mobiltelefon.

I vagtbogen vil der være en instruks for vagten.

 

Opgaver når vagten er tiltrådt:

Hvis Dannebrog evt. er hejst på det store flagspil på plænen foran Vadestedet ud på aftenen, tages det ned af vagten. Det rulles/pakkes sammen og anbringes på bordet i vagtskuret.

Rundering på pladser og broer med passende mellemrum.

 

Bemærk:

 

Den vestlige mole er offentlig tilgængelig og alle kan færdes frit.

 

Broer, slæbested m v og den østligste mole er havnens område. Der holdes øje med eventuel uvedkommende færdsel og med personer, der udviser suspekt optræden.

 

Bådene er privat område og der kan rettes henvendelse til dem, der går ombord, såfremt de ikke er kendt af vagtmandskabet.

 

Vagten bør holde sig passiv til indskriden. I tilfælde af forsøg på indbrud, tyveri eller hærværk alarmeres politi. (tlf. 112 ).

 

Tilsyn med bådene i dårligt vejr bør foretages oppe fra broen. Er vagtholdet  fuldtalligt kan evt. ekstra sikring af fartøjerne m.v. foretages.

 

Fejlmeldinger dvs fejl, mangler eller andet der konstateres på området, noteres i vagtbogen. Vagtbogen kontrolleres jævnligt af pladsmanden.

Ved vagtens afslutning afsluttes vagtbogen. Vagtbogen skal forblive i lokalet, Der ryddes op og affald m v anbringes i udendørs skraldestativ ved surferhuset. Lyset slukkes. Lokalet låses.

           

GOD VAGT!

Holbæk Marina

 

 

 

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Når du besøger vores hjemmeside, accepterer du automatisk vores brug af Cookies.